Onderhoud

We hosten applicaties op onze eigen servers met professioneel server-management en beheer. Ook voor applicaties die niet door ons zijn ontwikkeld. Naast 7 x 24 trouble shooting en support met backup management leveren we programmeer werkzaamheden voor verbeteringen en aanpassingen. Hiervoor richten we een development environment met SVN versie beheer in waar wijzigingen door u kunnen worden beoordeeld alvorens deze in de live applicatie worden overgezet.

 

Voor snelle server response maken we gebruik van eigen CDN services. Al onze projecten hebben een 15 cycle backup op onze Amazon S3 backup server.

 

Overige gerelateerde diensten

 

Helpdesk

Applicatie helpdesk: We bieden 7 x 24 helpdesk support voor uw applicatie. Klanten die gebruik maken van uw applicatie kunnen worden bediend door een helpdesk die door ons wordt beheerd en gemanaged. Zowel engels- als nederlandstalig. Support via telefoon, email of live chat.

 

Grafisch ontwerp

Indien gewenst voegen we grafisch ontwerpers aan uw project die op ieder moment een door u aangegeven wijziging of concept snel omzetten in een grafisch ontwerp dat, na uw goedkeuring, door onze programmeurs op de live applicatie wordt geplaatst.

 

ERP integratie billing & invoicing

We hebben uitgebreide ervaring met automatische billing & invoicing in combinatie met een helpdesk en accounts receivable administratie voor business to consumer applicaties. We integreren deze dienst graag in uw web applicatie zodat u zich kunt richten op uw service terwijl wij ervoor zorgen dat u uw geld ontvangt.